Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

A Brand New World: Άσε τους νεκρούς να προχωρούν

#a_Brand_New_World:

Βίοι: Διονύσιος ο Φιλόσοφος. 
Ο λησμονημένος εθνομάρτυρας #Διονύσιος_ο_Φιλόσοφος, γεννήθηκε στην Παραμυθιά το 1541 μ.Χ., με μακεδονική καταγωγή από το χωριό Αβδέλλα Γρεβενών.
   Από πολύ μικρός έγινε Μοναχός στο Διχούνι, στο Μοναστήρι του Αγίου Δημητρίου και αργότερα, σε πολύ νεαρή ηλικία, έφυγε στην Πάδοβα για σπουδές στην Ιατρική, Φιλοσοφία, Φιλολογία, Λογική, Αστρονομία και Ποίηση, πράγμα που δείχνει τη φιλομάθειά του, όπως επίσης και το γεγονός ότι μιλούσε επτά γλώσσες! Χάρη σε αυτές του τις ιδιότητες ονομάστηκε και Φιλόσοφος!
   Στην Ευρώπη μάλιστα ήρθε σε επαφές με δυτικούς ηγεμόνες προσπαθώντας να εξασφαλίσει τη στρατιωτική βοήθειά τους για ταυτόχρονη Επανάσταση και Απελευθέρωση της Ελλάδος και όλου του Βυζαντίου, πράγμα που ήταν πόθος και όραμα όλων των Ελλήνων!
(Από τους εχθρούς του αποκαλούνταν ειρωνικά «Σκυλόσοφος»)


(Ασ'τους νεκρούς να προχωρούν...
Όλα δείχνουν πως πρέπει να έχουμε πεθάνει, εννοώντας την ίδια μηδαμινή βιολογική αντίδραση που παρουσιάζει ένα νεκρό σώμα στα φυσιολογικά ερεθίσματα, έτσι ακριβώς ομοιάζει όταν το ίδιο αδυνατεί να ανταποκριθεί στις εξελίξεις γύρω του, στην κατεύθυνση αλλά και στις εικόνες που καθημερινά δέχεται, έως ότου θα είναι και παντελώς ανίκανο να αντισταθεί γενικότερα στις όποιες παθογόνες εκφάνσεις αφήνοντας πίσω του πάντα το πρόβλημα και στρεφόμενος μονίμως το βλέμμα αλλού, ως πότε όμως θα γίνεται αυτό;

Η Ιστορία εξελίσσεται: Όλοι θυμόμαστε το #δόγμα Μητσοτάκη περί γκριζοποιήσεως του διαφαινόμενου τότε «Μακεδονικού» προβλήματος και βλέπουμε πάλι σε δέκα χρόνια... (η όσα ακόμα χρειαστούν) τακτική μέχρι οι ιθαγενείς, εμείς δηλαδή, με την οποία θα έχουν φροντίσει να έχει ξεχαστεί ή αδρανοποιηθεί το ζήτημα μονομερώς δηλαδή μόνο από εμάς! και όχι τους άλλους, οι οποίοι θα λειτουργούν πάντα με ευνοϊκότερες συνθήκες ακόμα και με τις ευλογίες του ελληνικού; κράτους (!)

Εμείς όμως εδώ μιλάμε για το τώρα, το τώρα είναι αυτό που έχει σημασία και όχι για όποια μελλοντική εικασία, αλλά για το κοινό παρόν μας που όλοι μας λίγο-πολύ γνωρίζουμε και είναι αυτό που εμείς δεχθήκαμε να μας αντικατοπτρίζει παντού στον βίο μας.

-Αρβανίτικη μέλισσα ή Αλβανική αλογόμυγα;
Χωρίς να τοποθετούμαστε πουθενά περιφρονητικά είτε ρατσιστικά για την γείτονα χώρα, άλλωστε ίσα-ίσα αυτό δεν γίνεται με καμία διάθεση υποτίμησης, αλλά αυτό που είναι απαραίτητο να ξεκαθαριστεί εδώ είναι η συγγένεια μας με τους ίδιους τους κατοίκους της. Το σύνθετο αλβανικό κράτος υπήρξε ένα κράμα λαών, συναντά βόρεια φύλα ομογενοποιημένα με φύλα νοτιότερα προς το συσταθέν Ελληνικό κράτος αλλά και ανατολικά σε άλλες όμορες χώρες κοινοτήτων αφομοιούμενων με την ίδια συνείδηση πολύ πριν από τις αρχές του προηγούμενου αιώνα, δηλαδή την αλβανική και από την άλλη έχουμε αρχέγονα εγκατεστημένα φύλα ελληνικής ηπειρωτικής καταγωγής μαζί με αυτόν τον κλάδο ομογενοποιούνται και οι Αρβανίτες, οι οποίοι: πρώτη φορά μετακινούνται νοτιότερα για την επάνδρωση της ελληνικής ενδοχώρας έπειτα από την δεινή ερήμωση της και την ίδια την παρότρυνση του τότε Ανατολικορωμαϊκού κράτους προς αυτούς, (είναι μερικά από τα πλούσια οφέλη των πρωτοχριστιανών προς τους αρχαιολάτρες γηγενείς).

-Ποιός θα μας καπελώσει;
Τι συμβαίνει τώρα, όταν η ιστορία συνεχώς αλλάζει, αναζητώντας πηγές και στοιχεία στο παρελθόν αλλά και αυτό το διάστημα, συνέβη από την "κοινά αποδεκτή" παγκόσμια εγκυκλοπαίδεια #wikipedia, ενώ παλαιότερα στον #Καστριώτη της #Ηπείρου απέδιδε και τις δύο εκδοχές περί της καταγωγής του, σήμερα να παρουσιάζεται μόνο η μία εκ των δύο και δυστυχώς μάλιστα η λιγότερο τεκμηριωμένη (sic).

-Βόρεια Ήπειρος:
Τι συμβαίνει με τους ομογενείς μας εκεί; 
Όταν ένας χαρακτηρισμένος από το ελλαδικό κράτος "Βορειοηπειρώτης Ομογενής" εννοείται ο εκεί κάτοικος της εδαφικής επικράτειας είτε Αλβανός δηλαδή, είτε Έλληνας, όπως θα συμπεραίνετε απλά αυτό το νέο μείγμα μαζί με την εγκληματική απουσία καθώς και την επίσημη πλήρη παράδοση εις βάρος της αυθεντικής ηπειρωτικής οικογένειας μας στα χέρια του αλβανικού κράτους τις τελευταίες τουλάχιστον δύο με τρεις δεκαετίες όπου και ερημώθηκε η Βορειοηπειρωτική γη ενόσω  ήμασταν όλοι μας χρονολογικά μάρτυρες όλων αυτών των αλλαγών!

2017, Τρώμε χώμα πλέον...
 Την δεκαετία του '90, η Ελλάς της ανάπτυξης (sic), της ευμάρειας και της ευρωπαϊκής πορείας, της κάθαρσης, των ειδικών δικαστηρίων, του Κοσκωτά, των κλαδικών του μονοπατιού του πρασίνου ηλίου (βλ. #χεζμπολάχ) και του Μητσοτάκη, ειδικά μετά και την εθνική συμφιλίωση ή και ακόμα και με την σύμπραξη με το ΚΚΕ "το κόμμα σου Δεξιέ" (...που λέγανε τότε), από την άλλη, το ανέκδοτο: με -δύο λέξεις- που κυκλοφορούσε καθ’άπασα την επικράτεια, ήταν το "μοναδικό" -Αλβανός Τουρίστας-, όλους μας διασκέδασε, ήμασταν πρώτος κόσμος τότε και ήταν τρίτος, τώρα όμως είμαστε ιστορικά πάλι κοντά! #capitalism. 

Φθάσαμε μήπως όμως να μας πουλάνε φύκια οι χθεσινοί τουρίστες;

-Ο νέος εισαγόμενος προπαγανδισμός🚮
Ήρθεν ο καιρός πια να δούμε τι άλλο συνέβη τις τελευταίες αυτές δεκαετίες: η αλβανία ως πρότυπο της ιδέας συντεταγμένου αυτόνομου κράτους πιστεύω όλους, ακόμα και τους όποιους "γκρίζους Αρβανίτες" μπορεί να υπάρχουν να μας κάνει να γελούμε, (όπως και η Ελλάς άλλωστε λούεται την ίδια μοίρα) αυτό αναφέρεται για να μην θεωρηθεί ότι αδικείται κάποια μεριά μόνο κακόβουλα, εν προκειμένω και τα δύο είναι δημιουργημένα στην μεταπελευθερωτική; πορεία τους ως κράτη εξαρτώμενα.

-Αρβανίτικη μέλισσα ή στο βάθος Αλβανικός μονόδρομος;
Τι συμβαίνει εκεί; Καταρχάς συγχαίρουμε δημοσίως την επιμέλεια και το όλο layout της σελίδας, όμως πολλές φορές δεν συμπίπτουμε. Γιατί; Τι είναι Αρβανίτης;

-Χωροχρονικό συνεχές:
Έλληνες-Αλβανοί, δυστυχώς οι δύο αυτοί λαοί όμως δύσκολα συνυπήρξαν αρμονικά, όπως αυτό πάντα διαπιστώνεται σε όλες τις παλαιότερες ιστορικές καταγραφές, θα τους κατέτασσε λοιπόν κανείς ομοιότερους με το φαινόμενο της εβραϊκής συχνής μετοίκησης, συνήθως λόγω οικονομικών ενδιαφερόντων ανά τον κόσμο και με δανεισμένα πολιτιστικά στοιχεία μουσικά και παραδοσιακά αλλά και ενδυματολογικά από την Ηπειρωτική παράδοση, παρά με τον παραδοσιακό πολιτιστικό κώδικα των Ελλήνων Ηπειρωτών, ειδικότερα και σε αιώνες αρκετά πατριαρχικούς. Διαφέροντας όμως πάντα ως κατακτηθείς λαός σε σχέση με τους υπολοίπους Βαλκάνιους αλλά και γενικότερα στον κόσμο. Όταν πάλι κάνεις συναντά στον λαό αυτόν την κοινά γνώριμη αλλοίωση της πολιτιστικής ταυτότητας αλλά και θρησκευτικής τους αφομοίωσης, όπως και της έμμεσης εκπροσώπησης κάθε επίβουλου κατακτητή ανά τους αιώνες, είτε με την σύσταση ενόπλων ασκεριών, χαρακτηριστικότερα όπως αυτό των τουρκαλβανών στην Οθωμανική περίοδο, όπως και με την υιοθέτηση αλλά και ταυτοποίηση πάντα σε οτιδήποτε ξένο προς τον ίδιον αυτόν τον λαό, είτε με την εξυπηρέτηση του συμφερότερου και όχι του ηθικότερου σκοπού, κοινότητες που επιβίωσαν στους χρόνους συλλέγοντας φόρους για λογαριασμό πάντα των άλλων, ακόμη συναντά τον σωματότυπο του φοροεισπράκτορα με το χαμηλό δυσανάλογο σώμα.

Για το τέλος,
 Αξίζει μόνο να σημειωθεί, εκτός του ότι είμεθα ένα έθνος #ανάδελφον, συγγενέστερος προς εμάς θεωρείται ο κινέζικος πολιτισμός από τον προαναφερόμενο γειτονικόν, βεβαίως οι γνώμες ποικίλουν.

-Κλείνοντας, σε άλλα #επίκαιρα, Θρησκεία:
Όποιος είναι θρησκευτής προτάσσει μόνο την θρησκεία του ή έστω την θρησκευτικότητα του.
Όποιος όμως αισθάνεται πατριώτης πρώτα προτάσσει την πατρίδα του!



Ε ι ς  Μ ν ή μ η ν
  +
Αριστοτέλη Γκούμα
-12 Αυγούστου 2010-


*Από την Σύνταξη
   " Kapitulieren (?), NEiN(!)"

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Επαναστατικός Ντεφαιτισμός ή Πατρίδα;

Τι σημαίνει να «εύχεσαι την ήττα της πατρίδας σου» στον "ιμπεριαλιστικό" πόλεμο; Ο επαναστατικός ντεφαιτισμός # revolutionary_ defeatism , από την αγγλική λέξη defeat που σημαίνει ήττα) είναι η θεωρία που υποστηρίζει ότι σε περίπτωση που ένας πόλεμος που διεξάγεται είναι ιμπεριαλιστικός και από τα δύο μέρη, οι επαναστάτες και των δύο μερών θα πρέπει να προσπαθήσουν να μετατρέψουν τον εθνικό πόλεμο σε εμφύλιο, συναδελφωμένοι με τους στρατιώτες του «εχθρού» και ανατρέποντας τις αστικές κυβερνήσεις τους. Ο Λένιν δίδασκε πως το προλεταριάτο πρέπει να εύχεται τη στρατιωτική ήττα της δικής του κυβέρνησης στον ιμπεριαλιστικό πόλεμο, με την έννοια ότι αυτή η ήττα θα διευκόλυνε την εξέγερση για την ανατροπή της άρχουσας τάξης. K αθ' όλη τη διάρκεια του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου και σ' ολόκληρο τον κόσμο οι μόνοι που αγωνίστηκαν κάτω από τις αρχές του επαναστατικού ντεφαιτισμού ήταν στην Ελλάδα η διεθνιστική ομάδα του #Στίνα -στην οποία συμμετείχαν μεταξύ άλλων ο #Καστοριά

Βίοι: Juan Domingo Peron - Ernesto Che Guevara

“ Ο #Περονισμός σαν ένα Εθνικό, Λαϊκό και Επαναστατικό Κίνημα από την παράδοση και τους αγώνες του, αποδίδει τιμή στον ιδεαλιστή, στον επαναστάτη, στον κομαντάντε Ερνέστο Τσε Γκεβάρα, Αργεντινό, αντάρτη που έπεσε νεκρός κατά τη διάρκεια μιας πολεμικής επιχείρησης για τον θρίαμβο των Εθνικών Επαναστάσεων στην Λατινική Αμερική.” Χουάν Νομίνγκο Περόν. Εν Εξορία, Μαδρίτη, 24/10/1967” Ελάχιστες είναι οι πληροφορίες γύρω από τις σχέσεις και τις απόψεις αυτών τον δύο ποιο διάσημων Αργεντίνων ανδρών και μόνο αυτό το γεγονός προκαλεί περιέργεια. Σύμφωνα με την αριστερή παραφιλολογία, ο Τσε Γκεβάρα απεχθανόταν τον λαϊκιστη Περόν και αναφερόμενοι γενικότερα ότι συμμετείχε στις αντιπερονικές διαδηλώσεις το 1952. Δεν υπάρχει καμία απόδειξη για κάτι τέτοιο και όλοι όσοι έχουν διαβάσει για τη ζωή του Τσε παρατηρούν κάτι πάρα πολύ περίεργο. Μέχρι την στιγμή που ο Τσε έφυγε από την Αργεντινή έδειχνε να έχει μια εντυπωσιακή αδιαφορία για την πολιτική ζωή της χώρας του και όπως γράφει σε μια από

Λίβανος: Το σταυροδρόμι των αντιθέσεων

Η αρχή του εμφυλίου πολέμου Κυριακή 13 Απρίλη 1975: στην χριστιανική συνοικία Αϊν-έλ-Ρεμανέχ, γίνεται η λειτουργία, αλλά πρόκειται κυρίως για #φαλαγγίτες πολιτοφύλακες που μοιάζουν να έχουν συγκεντρωθεί αυτό το πρωινό για να κάνουν το καθήκον τους σαν χριστιανοί. Είναι μάλιστα οπλισμένοι. Ο ηγέτης τους Πιέρ Τζεμαγιέλ παρευρίσκεται σ' αυτήν την τελετή καθώς επίσης και ο τέως πρόεδρος της Λιβανέζικης Δημοκρατίας, Καμίλ Σαμούν, ηγέτης του Εθνικού Φιλελεύθερου Κόμματος. Η λειτουργία τέλειωσε κατά το μεσημέρι. Φαίνεται όμως πως οι ένοπλοι πολιτοφύλακες χρειάζεται να παραμείνουν στην εκκλησία. Στην αρχή του απογεύματος κατά την διέλευση λεωφορείου που μεταφέρει κατοίκους του παλαιστινιακού στρατοπέδου του #Ταρ_ελ_Ζάαταρ διασχίζει το # Αϊν-έλ-Ρεμανέχ. Πρόκειται για παλαιστίνιες οικογένειες που επιστρέφουν από μία συγκέντρωση που οργάνωσε στην Βηρυττό το #Μέτωπο_της_Άρνησης. Επιστρέφουν στο στρατόπεδο. Το λεωφορείο γίνεται κόσκινο από τις σφαίρες. 27 άτομα σκοτώνονται. Στο ραδιό